lørdag 14. desember 2013

Om litt er kaffien klar

 Nå nærmer det seg... I morgen er den store dagen, og jeg åpner dørene for DEG fra kl 12-18!
Huset er julepyntet og fyllt med gaver for store og små. Håper du stikker innom!

Jeg har klippet og limt. Snekret og malt. Strikket og heklet... Og nå har jeg stillt ut det hele i gang, stue og kjøkken. Jeg har også mange lopper for salg: figgjo porselen, krystall, pressglass osv.


 Adressen er Varaliå 28. Kommer du E39 fra Stavanger: Sving opp til venstre i rundkjøring v/pizzabakeren. Følg veien oppover helt til den deler seg ved heia, sving høyre der. Videre opp bakken, så 2. vei til venstre.
Vær litt kreativ når det gjelder parkering. Det finnes flere gjesteparkeringer, du kan også stå hos en snill nabo to hus nedenfor oss.  Jeg merker den med en P.

 Jeg ønsker meg mer plass til jul. Det kan DU hjelpe meg med! Nå vil jeg gjerne selge unna mye av varene, og prisene er derfor kraftig redusert! Så nå kan du gjøre et kupp.

 Her er bilde av store papirposer. De er fine å legge gavene i.

Til slutt bilde av en ølvott. -En nyttig ting i vinterkulden. Og garantert en gave som mannfolk vil sette pris på!
Vel, vel. Da er kaffien klar kl 12 i morgen. Sees da!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så mye flott,der skulle jeg gjerne ha vært. :)) Lykke til og ha en fin adventshelg. :)
Klem fra Mette.

Fjordheim sa...

Ja den som bare kunnetatt seg en
førjulstur til Jæren denne helga også.
Men siden jeg var nedover forrige helg, og har
jobbhelg, så lar det seg vanskelig gjøre. Dessverre.
Men du får ha masse lykke til.
Håper det er mange som finner veien til deg i morgen.
Vet du har mye flott å selge.
Ha en flott dag :)

Jatte sa...

Ååå så mye fint.. skulle gjerne vært der :)

Ha en finfin 3.Søndag i advent,
Klemmer fra Jatte

Torunn Tangen sa...

Eia var vi der... Du verden; så FLINK du er!

Tilmed småjenter bruker brusboks-og -flaskevotter nå, ser jeg... smart ^^,

Ha en fortsatt fin 3. advendssøndag!

Linda sa...

Hei Marit!Håper du hadde mange hyggelige gjester innom huset ditt på søndag:)) Men om du har noe igjen kunne jeg bl.a ønske å kjøpe slikt et lite tre til å helge opp:))Klem Linda