søndag 17. november 2013

Nytt interiør!

 Har du sett slik en flott stol?! Kjøpte to slike av interiørbutikken Sweedish Grace.
De har ulike grønntoner og passer perfekt til stua vår!
Jeg byttet dem ut med to hvite stoler. Lurte på ha husbonden ville si med så mye rust og bulker midt i stua. -Men han har ikke lagt merke til det enda! -Det er jo bare et par uker siden de kom inn...

 Det gamle, lysegrønne spisebordet fungerer nå som arbeidsbord. Her sitter adm dir i familien og organiserer det hele. Adventsgaver, og bursdagsgaver blir nøye notert på lister. Jeg må også føre huskelister over handle-hva-hvor-når og hva jeg skal lage for å komme i mål med Julebyen neste helg... Puh! Travle tider!

Imens er det viktig at omgivelsene er gode. Jeg trives med gamle, vakre ting rundt meg. Og fra hver en krok dufter det av svibler. Det er også et must nå om dagen!

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det er ikke så ukjent at det tar ei stund
før nye ting blir oppdaget av mannen i huset. hehe.
Passer perfekt hos deg de stolene der.
Er jo så koselig i stua di.
Lykke til med innspurten til
Julebyen.
Ha ei herlig uke :)

Anne-Berit sa...

Det er bra typisk at gubbene ikke legger merke til ting som blir endret på i heimen. Og det er jo bra hvis man har skeiet litt ut og kjøpt ting man egentlig ikke har råd til, hehe. Ble stilig med de stolene hos deg, du er flink til å lage det fint rundt deg.
Ha en fin dag :)

Lisbeth sa...

Hi, hi, det høres ut til at du har en mann etter mitt hjerte :) Min legger dessverre merke til alt, og vil gjerne ha et ord med i laget....