fredag 5. november 2010

Livets Herlighet

Nå er alt rolig igjen. Duse farger råder igjen på syrommet. Puh!
Vet du at dansk + norsk = fransk?! Vi er to venninner som lager juleutstillingen i år. Jeg er norsk og Helle er dansk. Sammen lager vi flere fransk-inspirerte varer.

Skjønn gammeldags flaske med skrukork. Tror den blir flott som karaffel på bordet. Jeg har kledd den med linkjole og strykemerke med Eiffeltårnet på. En volang øverst fungerer som dråpefanger.

Har også sydd en pose som hører til. Den passer akkurat rundt et norgesglass. Oppi her kan du gjemme unna hva det måtte være. Samtidig er det flott pynt på kjøkkenet.
Et slikt sett ønsker jeg meg også...

Jeg har også laget noen skøyter i rolige farger. Denne skøyten er for jåler.... Sølvstoff og brokade - med strass-steiner. O-la-la.

Mange gamle kjøkkendører blir å finne i utstillingen. Denne grå døra har fått koselig tekst og kroker på. Dette kan bli en fin dekor hvor du kan henge mange skatter på. Tenk så søtt å henge lykter i noen av krokene!
Ta for deg av livets herlighet - og ha ei flott helg!

9 kommentarer:

Hege sa...

Så utrolig kreative dere er! Nydelige varer!!!! En slik kjøkkendør står nå på julegaveønskelista mi;)

Ønsker deg en gooood fredag!!!

Klem;)

Tone sa...

Gleder meg:)) Masse flotte ting!
Bare en uke igjen nå!!!
Ha en flott helg
Klem klem

-Kamilla- sa...

Ååå så mye fint!! Maler du teksten på eller?? Eller rettere sagt... Hvordan klarer du å få skriften så fin?? Jeg har prøvd å male ett skilt, men det ble kassert pga dårlig handlag :0(
Lykke til med utsalget, blir nok mange besøkende :0)
*Klem*
-Kamilla-

Kreoline sa...

Nydelig Marit, vakker dør. Du koser deg ser jeg. God helg til deg, klem fra Mona.

Sologbolig sa...

Hei ! her var det mye flott. Likte så godt den forseggjorte flaskeskjuleren og posen. Og for ikkje å snakke om den herlige døra. Ha ei flott helg! Klem.

Mitt hvite hus sa...

Ja her var det dine farger igjen... nydelige bilder..så skjønn flaske skjuler


Du produserer utrolig masse fint..

God helg.

Klemmer

Unknown sa...

WOW så lekkert!!♥
Såå mye fint ,))
Takk for dine gode ord, varmer stort!!♥
Nyt av helgen og julepysseltiden ,))
Klemmer fra meg, Anki

ARKinterior sa...

Så mye fint!!
Håper jeg får til en tur bort i år.
Masse lykke til
Klem

Siddis back home sa...

Så mye fint dere har laget!