torsdag 1. november 2007

Velkommen november!

Denne nydelig buketten fikk jeg av sjefen min igår. Det var min siste arbeidsdag.
Som jeg har skrevet før bestemte jeg meg for å si opp jobben. Jeg jobbet nesten bare kvelder og helg. Det er et utrolig slitsomt og usosialt liv.
Idag kl 15.30 tenkt jeg at NÅ skulle jeg ha dratt på jobb... Istedet kokte jeg kaffi og henta posten.

Og der lå:

Bibelen!!

Jeg kaller bladet for bibelen, for jeg leser den med andakt...

Så istedet for å bruke første frikvelden på familen, så blir det ei hellig stund i godstolen med stearinlys og Vakre hjem.

Du verden jeg skal kose meg! Først pleier jeg bla gjennom hele bladet. Deretter leser jeg ALT og suger til meg idêer - for de er det mange av!

Flere idêer blir det nok i morra! Da er Elin og jeg invitert hjem til Landstil - og gjett om vi gleder oss???!??? YES!

Og gjett om dere skal få se bilder derfra???!??? YES!

5 kommentarer:

Helene sa...

Har sendt deg/dere mail på Veslehuset. Fant jo noe jeg kunne ha:0) Snakkes i mårra. Det blir sikkert helt topp!
Kos deg i godstolen med bladet ditt. Må også få kjøpt det for det er en av mine mange "bibler"

elin1976 sa...

Halloen snuppa. Har vært litt rart å jobbe en torsdag uten deg innenfor rekkevidde. Heldigvis jobbet jeg dag å ikke kveld.Da hadde savnet blitt for stort. he he.
Jeg er så klar for i morgen. Nå har jeg fått tatt igjen litt søvn så nå er jeg klar for huslige syssler og sying.
Har du sjekket banken? Hvis det var noen forandring der så ring meg å fortell.
Her skal jeg sy Tilda engel og mor og barn nå i kveld. Å jeg skal legge meg sent slik at jeg ikke står opp midt på natta.
he he.
Fikk også bibelen i dag og jeg gjør som du. Prøvde å lese litt før jeg zzzzzovnet men tror jeg må lese det om igjen for jeg husker ingenting.
Er i så julestemning og rekner med at det ikke blir bedre i morgen. Ha en fin kveld. Masse klemmer:O)

Anita sa...

Gratulere som husmor!! Nå er det bare å kose seg og utnytte dagene til det fulle!!

Nydelige blomster!

Klem Anita

Lene sa...

Hei, Marit, og tusen takk for koselig innlegg hos meg.
Ja, oppussing er moro - men det beste er vel når man omsider blir ferdig, og kan dille og dalle litt.
Kjempeflink, du, ser jeg. Har blitt inspirert av bloggen din før, jeg - og takk for det.
Liker det sybordet ditt inmari godt - orden i sysakene, ja. Det har absolutt ikke jeg for tiden. Men kommer seg vel etterhvert når vi får litt mere orden rundt oss her hjemme.
Deilig plan du hadde for kvelden. Kos deg så mye :)
Lene

Emmeline sa...

Tudelu...Venter i spenning på innlegg fra dagens tur til Moi, er så spent?? Håper det svarte til forventningene og at fotoapparatet gikk varmt!!!
Jeg var litt skuffet over denne bibelen i går jeg--- syns det var litt mye reklame og syns ikke de hadde skikkelige JULEHJEM med stor J hvis du skjønner. Typisk at noen av husene var stylet til jul i oktober, det kan du nesten se noen ganger- Mye gøyere de reportasjene som er laget året før... men men!
Ønsker deg en god helg og stikker nok innom for å sjekke oppdateringene;0)